slmv Hayal123 burun tıkanıklıgı vardı benım oglumunda biraz hasta oldugu için akıyordu. uyuyamıyorduda nefes alamıyordu sizdede o yüzden ola bilir
Esmaozenn Hayal123 ben aynı sıkıntıları yaşadım doktora gittim gecenin 5 inde bana ya gazı vardır yada burnu tıkalıdır dedi ikisinden emin olduğum her an bebeğim uyuyor bence sende emin ol
aminesumeyye Benim kızımda o zaman çok husursuzdu sürekli ağlıyo kucağıma alınca susuyodu ancak şimdi öyle değil 3 aylık oldu