nhlldg bazanın yatağını yere attık birlikte yatıyoruz çünkü benimle yattığında gayet güzel uyuyor. Diğer türlü mümkün değil. Ne o ne ben sağlam kalmıyoruz ikimizde tükeniyoruz. En son 10 gün önce falan gece 5e kadar ikimizde ağlayınca bu çözümü bulduk 😂 16 ay 27 günlük 😂