Eylülde 4 yaşına girdi oğlum, evin içinden her gün kasırga geçiyor, kreşe gönderemedik bazen keşke gitseydi diyoruz çünkü asla evde tutamıyorum. Enerjisi hiç bitmiyor, yorulmuyor, dur demekten yapma demekten anlamıyor. Mutlaka her gün etkinlik yapıyoruz, babasıyla her akşam yürüyüş yapıyor ama yok hiçbiri işe yaramıyor cep boy bir kuduruk resmen. Bu zamanlar da geçecek umarım sağlıkları yerinde olsun da