defnemomm_ ya ben de yok çıkmıyor o kısım hanımlar ya , nasıl çözebilirim bu sorunu ? yazılım güncel ve Instagram da güncel durumda kız kardeşim de çıkıyor telefonlarımız aynı iPhone 13 🤷🏻♀️😏
aybarsmom34 defnemomm_ Kız o ne demek 😂😂 Yeni bir özellik miiii, bebekten dolayı herşeyden geri kaldım sjsjsjsjsjsj
myarenb defnemomm_ siz direk fotoğrafı kopyalıyosunuz o yüzden oluyo fotoğrafın üstündeki emojiye basılı tutun kopyala çıkıcak o şekilde yapıştırırsanız çerçevesiz olur
defnemomm_ aybarsmom34 ya konum kişi etiketle soru sor vs kısmı var ya işte orada kestirmeler diye ibare gelmiş ona basınca istediğin çıkartmayı ekleyebilirsin storylerine 🤗
endegerlima defnemomm_ yani kesimlerden de emoji filan yapılıyor diye biliyorum yani brn o amaçla kullanıyorum 😂ama nasıl yok anlamadım benimki samsung a54 bende bile var
endegerlima @“gokyuzununnogrencisi”#p34338782 e işte bende bunları kopyala yapıştır yapıyorum kesimlerde kalite daha azalıyor cunku
endegerlima defnemomm_ bak bunların tek tek görselleri var altta onlara tıkla 3 çizgi var oradan görseli kaydet telefonuna sonra Galeriye gir o kaydettiğin şeyin üstüne basılı tut atıyorum kalp kaydettin kalbin üstüne basılı tut sonra kopyala çıkar kopyala’ya bas Instagram’a gir istediğin Fotoğrafın üstüne yapıştır büyütüp küçültebiliyorsun zaten
endegerlima defnemomm_ Bak bu görüntüyü pinterest’ten galeriye kaydet Ondan sonra üstüne tıkla hikaye atacağım durumun üstüne de yapıştır bu şekilde oluyor zaten kesimlerden yapmana gerek yok
sevolin Bende çıkıyor resimlerden kendi avatarını oluşturuyorsun bende sizin sayenizde bişey öğrendim 🙃