Bebeğim 12 aylık doğduğundan beri genellikle hep anne sütü içti gece 1 kez 60 cc mama içiyodu şuan da onu da bıraktı hep golden goat kullandık kan değerlerimiz çok iyi bir sıkıntı olmadı çok şükür 🙏 ama sürekli ve sadece mama kullanımı varsa bir şey diyemem