avokadoluomlet35 sezerrrr valla caninisterse 10 dk direniyorsa 1 saat günde her çeşidini yaşıyoruz ha bir de gündüz sallanan ana kucağında yatıyor akşamdan sabaha besiginde
esmermomm sezerrrr beşikte sallayarak uyuyor sallanmaya da annem alistirdi yoksa hiç sallamayacaktim sallamak bile hatayken ayakta sallayanlara Rabbim yardım etsin cidden eziyet bende sallamayı bırakınca uyanıyor bazen çıldırıyorum
Minikprenses_1 sezerrrr üç aylık emerek uyuyordu ama bu ara gece uykusana geçmiyor emiyor gaz çıkarırken yada yatırınca uyanıyor sallanan beşiğe koyuyorum öyle uyuyor
hera96 sezerrrr evet saat yanlış, saat 9 da uyur benimkisi 2 ve ya 3 de uyanır beslenmek içim sonra sabah 7 de uyanır 11 de şekerleme uykusu, saat 4 de öğlen uykusu ve akşam 9 gece uykusu
Liyakiz 4 ay 20 günlük en başlarda emer uyur reflü yatağı ile park beşiğine bırakırdım şimdi yine reflü yatağında sallayıp park beşiğe koyuyorum uyuyor 4 aya girmeden önce gece 1 kez uyanmaya başlamıştık ama 4 ay ile beraber 3-4 ke uyanıyoruz emiyor geri bırakıyorum uykuya devam ediyor
hera96 sezerrrr doğduğu andan beri sallayarak uyutmadım, emzirdim uykusu gelince yatağa koydum pış pış yapdım, 2 aylık iken başladım, tam düzeni 3 ayda oluştu şu an düzene devam, sadece 2 gündüdişçıkardığı için huysuzlaşdık 🙈
hera96 sezerrrr öncelikle gündüz uykusu açık alanda uyutdum pencerelerin perdeleriaçık, tv sesi açık , gece ise tam sessizlik ve karanlık ortam oluşturdum
Livmom sezerrrr kesinlikle şapka takıyorum gözlerine kadar indiriyorum ortamda sessiz ve karanlk fön sesi veya beyaz gürültü açıyorum Kucağımda salliyorm hafiften sonra beşiğine koyup sallamaya devam emzikle desteklyorum uykuya dalnca emziğini ckaryorm yada o kendi kendine atyor ztn öyle 😂 tabi bu aralar düzenimiz nanay oldu ataklardamyz neyiz anlamadm ama gece uyanmalar 2 lere kadar uykuya direnmeler gecicek inşallah 😂
sezerrrr Livmom benim bebeğimde uyumaya direnmese gayet güzel herşey 9 da yatırdım 1e geliyordu uyuduğunda. Şapka taktığım an ağlıyor bizimki 😂