Merhabalar,ben calısan anneyım,oglum 4 yasına gırecek.babaanne ve dede ıle oglum 8 aylıktan ıtıbaren 3 yıl boyunca beraber yasadık.8 aydır ayrı evdeler.Bugun eve gırerken babaanne bıze gelsın ,bız onlara gıdelım annemle orda uyumak ıstıyorum dedı.Uzuldum aslında ayın 20 gunune yakın evdeyım ve gun ıcınde hep oynuyoruz beraber :) neden babaannesını istedı dıye uzuldm aslında belkı ozlemıstır cok normal ama ıste ben de kıskancım bıraz,hep benı ıstesın ıstıyorum☺️ var mı sızde de bole anlar?:)