Annelerim merhaba. Daha yeni yeni sakinleştim öyle yazıyorum cümlelerimde devriklik absürtlük olursa kusura bakmayınız.
Kızım tam 9 aylık bugün.
2 saat önce kendisini aşırı kastı, ağzı elleri falan ay valla bir değişik oldu çocuk bi kez oldu biz eşimle endişelendik ama ruh hali vs gaayet iyidi sağlığı da iyi çok şükür, korktuk olası bi duruma karşı eşimden video çekmesini istedim o sıra anneme danıştım ağzından gazı çıktı, gaz olabilir kızım bi ov karnını dedi.
Karnını ovdum bebekliğindeki gibi oyun oynayarak bisiklet yaptık falan bismillah dedim oturttum sonra yine kastı kendini ve bayaaaaaa büyük bi gaz çıkarttı bağırsaklarından.
Videoyu iki bebekli arkadaşıma da yolladım herhangi bir tuhaflık görüyor musunuz böyle oldu ddim varsa sizce bir şey acil dr a gideceğim dedim ikisi de gayet normal olduğunu ikisinin bebeklerinin de daha da kötü kastıklarını morardıklarını gaz çıkarttıklarını söyledi.
Kızım emekliyor, lojmanda kalıyorum evim genelde 24/25 derecelerde seyrediyor sık sık bulunmadığımız odaları sırayla hep havalandırıyorum, ev ne kadar ısınsa da fayanslı olan iki alan var ve kızım inatla oralara gidip karın üstü yatıyor vs.. Takip ediyorum doğrultuyorum yemek yemek yaparken ama illaki ben arkamı dönene kadar fırlamış oluyor.
Bazı drlar var ki instada fenomen olanlardan biri mesela, takip de ederim kendisini, ¾ ayını geçen çocukta gaz olmaz diyor.. Ama benim çocuğum gaz oluyor, duş aldırırken ekstra fan açarım hızlıca yıkar kurularım ona rağmen duş aldığı akşamlar da gazlı ve huzursuz olur.
1-Sizinkiler nasıl?
2- Bu kendisini kasıp gaz çıkarması konusunda endişelenmeli miyim?