Kızlar selam
23 günlük bebegim sabahları krize giriyor 6da 7de uyanıp öğlene kadar hiç uyumuyor. Yenidoğanlar maks maks 2 saat uyanık kalmalı çok yorumlamalı diyorlar ama yok asla uyumuyor. Bi de bu aksam tuttu krizimiz sadece uyumasak iyi ağladık da😞 gaz yok altı temiz karnı tok masaj yaptım rahatlasın diye 6da uyandı saat 12 oldu bakım uyuttum hala dalamıyor. Bayılmak üzereyim nolur geçer diyin bi sey önerin🙏🤷♀️😟