Merhabalar emziren anneler diyet yapabilir mi? Online diyet için başvurdum 3 ara 3 ana öğün şeklinde olduğunu söyledi diyetisye şu an 3.5 ay oluyor doğum yapalı. Sezaryen göbek kısmım çok kaldı. Diyete başlasam göbeğe etkisi olur mu? Ya da sütün kalitesi düşmez dedi diyetisyen ama yine de kararsız kaldım. Emzirirken diyet yapan oldu mu? Bu sezaryen göbeğim nasıl gidecek endişeliyim. 🤔