holly Kızlar dün sütten kestim oğlum 2 yaşına girdi ne yapmalıyım kendi kendine iner mi ? Dokununca acıyor ve sızlıyor arada
Birpsikologggbirmimar holly azar azar kesmeniz gerekli . Mastit olabilirsin birden kesersen oda çok acılı bir süreç
Zeyzey6645 holly birden mi kestiniz nasıl oldu 18 aylığız canıma tak etti artık bugün hiç uyumadı 8 de yatırdım saat başı uyanıyor şimdide meme meme çıldırıyor artık usandım kesmek istiyorum bende
Dtfatma Sizi rahatsız ettikçe rahatlayacak kadar sağım yapın, bir hafta on gün içinde sönmeye başlayacaktır
holly Zeyzey6645 birden değil aslında ben 2 haftadır oğluma anlatıyordum Slikon ile emdiği için.. Şükür çok korktuğum gibi olmadı sadece sütüm son gün bir daha emmeyecek diye analık duygusu çok emzirdim. O da süt çok indi ama şükür sağınca bir de soğuk lahana yapragı koyunca şimdi iyi
Esma_1616 Zeyzey6645 bebeklerin bu dönem emmeye eğilimleri normal ve istedikçe emzirmek en doğrusu ve ömür boyu emmeyecek demişti bir pedagog. Bence bebeğiniz istedikçe emzirin ve tadını çıkarmaya çalışın çünkü şu an o bebeğinizin her şeyi gibi bir şey 💕
Zeyzey6645 holly 2 yaşını bekleyim bende şuan anlatıyorum anlamıyor daha 18. Ayda birazcık daha büyüsün 🙈
Sesimgeliyomuuu Zeyzey6645 Gene analık damarlari izin vermedi bana da böyle bir arada esiyor 18 aylık kızım keseceğim diyorum sonra vazgeçiyorum Aslında kızımdan çok ben üzülüyorum😂😂😂
Sesimgeliyomuuu Zeyzey6645 ne kadar da bensin Bir de ikinci çocuğu düşünüyorum ben Allah nasip ederse tabi dün oturdum ikinci çocuğum olursa kızıma yetişemem diye bir sürü ağladım İkinci Çocuk durumunu rafa kaldırdım bu analık ne zor ya😂😂😂😂
Zeyzey6645 Sesimgeliyomuuu hahaha bende düşünüyordum 2. Çocuğu yetemem diye vazgeçtim kızımın beni çok zorluyor ya annemde bide demez mi bunun sevgisini bölme yazık falan 😁😁😁
Sesimgeliyomuuu Zeyzey6645 annelerimiz kardesmi acaba benimkide diyo kiz cok kucuk yazik ona sefil olur yavrum diye beni vicdan azabina sokuyo😂😂😂😂
Zeyzey6645 Esma_1616 yenidoğan gibi saat başı hatta bu ara 10 dk oynuyor geliyor meme yine gidiyor geliyor meme çılgın gibi ama baktım diş geliyor onunda etkisi var sanırım mecbur artık canıma tak edene kadar devam inş
Zeyzey6645 Sesimgeliyomuuu ben Manisalıyım pazartesi yaptıracağız ebe pazartesi bekliyorum dedi inşallah sıkıntı olmaz berbat durumdayız yine ağlamalar krizler bıktırdı inan
Sesimgeliyomuuu Zeyzey6645 bende 18 aya gireli 2-3 oluyor tam 18 deyince yaptrmadim acaba gunu gununemiydi diye dusundum
Zeyzey6645 Sesimgeliyomuuu normalde 26 sı ama baksana ebe erken çağırdı bu arada nasılsınız bu gece bizde yine bi kaos ağlama bağırma sallıyorum gündüzde 1 saat bile uyumadı 😢 inşallah uyur kalkıyor şuan of of