dilara010101 Kızlar pazartesi 4aylık aşısı olundu bugün ateşini bi ölçüyorum 38buçuk eli yüzü soğuk bi 10dakka sonra ölçüyorum 37ve36lara düşüyor geri yükseliyor ama elleyince ateşi yok
Snp57asel dilara010101 iç ateşi olabilir canım istersen getir bi acile eli ayakları soğuksa ateşi çıkacaktır