Deletedmom_984 Kimle konuşsam ya çocugu grip ya kendi grip ya öksürüyor ya ateşi var çok büyük bir salgın var farkında mısınız ?? Benim iki gündür boğazlarım şiş hapşırıyorum bebeğimin ateşi ara ara çıkıyor öksürmekten kusuyor sizde durumlar ne? 😟
hayatgzl Deletedmom_984 ay sormayın ya bende dün sabah turp gibiydim biranda boğazlarım şişyi kulaklarıma vuruyo ağrısı artık yarın doktora gidicem🙄 kızıma geçmesin diye dua ediyorum fena salgın var
Lavinia_- Deletedmom_984 dün öğlen 3 e kadar temizlik yaptım bir anda mutfakta salona geçene kadar tir tir titremeye başladım kemiklerim kırılmış gibi ağrıyordu ve dünden beri 39 ateşle geziyorum aciller çocuklarla ateşi olan insanlarla dolu bencede çok büyük salgın var
antropologanne Deletedmom_984 kizim bir haftadir okula gitmiyor, antibiyotik verdi dr ama hala gram iyilesemedi. Öksürmekten uyuyamıyor. Burnu hiç açılmadı. Ne yapacagimi sasirdim 😥
Birbebetoannesi Deletedmom_984 maske takın mümkünse bebeğe geçmesin şifalar olsun dikkat edin kendinize
Deletedmom_984 antropologanne dünden beri kusmuk temizliyorum bebeğim balgam çıkarmayı bilmediği için kusarak çıkartıyor içim gidiyor o öksürürken..
Syds Yeni bir salgın ve anında bronşite çeviriyor diye konuşuyordu bir doktor Instagramdan dinlemiştim d ve c vitaminlerinizi eksik etmeyin düzenli kullanın diyordu
antropologanne Deletedmom_984 Bende az önce esime acilemi gitsek dedim dediginiz gibi icim gidiyor😥 Allah tüm hastalara sifa versin icindede bizim yavrularimiza 🙏
aslanannesiiii06 Deletedmom_984 maalesef doğru, benim oğlum 7 aylık 18 gün önce hem Rsv hemde influenzaya yakalandık. Çok ama çok zor atlattık ki aslında tam da atlatmış olamayabiliriz. Herkese çok geçmiş olsun
Deletedmom_984 antropologanne acil de hiçbisey yapmıyor ki bosuna kalabalığa sokuyoruz çocugu.. ilaç yaz yolla geçen 39 ateşle götürdüm şuan ateşi yok dedi calpol yazdı yolladı sinirlerimi bozdu
antropologanne Deletedmom_984 Evet malesef, bende bu sefer devlete goturmek zorunda kaldim. Hic ilgilenmedi. Direk antibiyotik ve calpol yazdi gecti. Birde uzerine bu yagmurlu havada neden getirdin evde kalsaydiniz daha iyiydi dedi bana 😂 Saka gibiydi doktor.