Ben 3 sene önce evlendim o zamanlar yeni mezunduk hepimiz işsizdik arkadaşlarım 4 kişi bana 1 çeyrek takmışlardı şimdi arkadaşım evleniyor diğerleri çalışmaya başladı ve hepsi bekar bi nevi karşılığı gideceği için yatırım gibi görüyorlar ve ayrı ayrı çeyrek gram vs takmayı düşünüyorlar ama ben çalışmıyorum ve benim arkadaşıma borcum yani sizce çeyreğin bugünkü fiyatının dörtte biri değerinde bir hediye mi alsam ne yapmalıyım bilemedim fikir verin lütfen