Mrcannesi okul öncesi öğret değilim ama bende öğretmenim. İlkokul öncesi hazırlıkm kısmına gelmiş oğlunuz. O yüzden kalem tutma , kesme , yapıştırma gibi işlemleri yapması uygun görülen. Dikkat dağınıklığından teredütünüz varsa genel de sitikolin denilen bir şey var. İnstagtam da dr Orhan Cura var bir bakın derim. Taklipli olduğunuz bir doktor varsa ona da danışın. Bu dönemde eğer oğlunuz balık yemiyorsa mutlaka balık yağı şurubu iyi olur.