Dry Oğlum 9 buçuk kilo LCW’den uyku tulumu aldım 12-18 ay olandan 10-11 kilo yazıyor giydirince ayakları 3 parmak kadar içerde kaldı yıkayınca çeker mi 18-24 mü almalıydım kararsız kaldım kullananlar yardım edebilir mi🙃
[silindi] Dry benimki cekti gibi zaten artik kullanamıyorum yıkadıkça içindeki elyafı gitti normal bi tulum oldu😂😂
Deletedmom115 Dry Uyku tulumu bende yeni aldım. Alan arkadaşlarımdan fikir edindim olabildiğince büyük alınmalı Mesela oğlum 20 aylık 3 yaş aldım Biraz bol duruyor ama içinde rahat amaç zaten rahat olması. Üstüne tam otursa yatarken rahatsız edebilir. O yüzden sorun değil. Ayrıca çekebilir de.
Mom9 Dry owli markasını alın 170tl ama evladiyelik bi ürün 2yaşına kadar rahat giydirirsiniz. Çekme, terletme, üşütme diye bişey yok
Dry Deletedmom115 Benim kafama takılan elleri içerde kalıyor rahatsız eder mi rahat hareket edemez mi oldu öyle bir sorun yaşıyor musunuz
Dry Mom9 Şimdi baktım tog değeri 0,3-0,5 ve 2,25 var ikisi çok ince 2,25 de çok kalın olmaz mi evimiz 21-22 derece oluyor siz hangisini kullanıyorsunuz acaba bir de sizinki 0-36 ay olandan mı 0-24 olanı mi
Mom9 Dry 0-36ay olanı çuval şeklinde büyüyünce ayaklarını çıkarıp giydiriyosun. Bütün tog değerleri var belki baktığınız sitede kalmamıştır. Benim 22-23derece 0.5giydiriyorum ne terliyo ne üşüyor 1.5aydır kullanıyorum.içine zıbın üstüne pijamasını giydiriyorum alt üst. Çoraba zaten gerek kalmıyo
Dry Mom9 oda ısısı 21 in altına düşünce 0,5 tog kullanılmaz heralde değil mi ben baya baktım ama başka göremedim sitelerde 3 tane tog değeri var siz hangi siteden aldınız acaba
Mom9 Dry evet yetersiz olur 1.0tog iyi olur size. Ben kızımı bebek spasına götürüyorum. Orayla anlaşması varmış ordan aldım. Şimdi sitesine baktım da galiba başka markanınkiydi sanırım bize gösterdiği Owlide yok