Iyi akşamlar.benim kızım 35+6 doğdu yuksek tansiyonla alakali sezeryan oldum.şimdi benim bebeğim inkişaf geriyiliyimi olucak?mesela doktor 90 cc mama ile beslenmeli diyor ama bebeğim 60 cc içiyor azacikda kusuyor.bazen hepsini kusuyor bazen azacik.bu inkişaf geriliyi sayiliyor mi?(1 ay 5 günlük bebeğim)