linosunannesiiii Polisler almıyor o kadar, onlarda mesai ücreti yok 15 yıllık bekar polis 58 alıyor zamlı halı şuan. 2 çocuğumuz var eşim 8 yıllık polis 61 bin aldı. Her ay vergi kesintisini görünce şok oldum. Her ay maaştan 12bin TL vergi alıyorlar polislerden suan