Canım ventolini doktor önermedikçe asla kullanma, yan etkisi çok olan bir ilaç. Küçük bebeğim 11 aylık ona yarım koy dedi doktor en son hasta olduğunda. Büyük kızım 4 yaşında astım hastası ona da bir ölçek döküyorum. Ama asla doktor yazmadan kullanmam çünkü fazla doz olunca kalpte çarpıntı yapıyor. Onun haricinde eczaneden serum bildiğin serum alıp onu biraz makinaya koyup verebilirsin ciğerdeki balgamı yumuşatıyor biraz