Haftasonu eşimin kuzeni bir şey almak için bize uğrayacaktı ama durmayacak gidecekti öyle söylemişti, arabada bebekleri bezini doldurduğu için yukarı çıkmışlar eşiyle birlikte öyle olunca buyur ettik tabii, mevzu gelmeleri falan değil bu arada sevdiğim insanlar ama oğlum hastaydı, düzeliyor zaten 1 haftayı geçti diye de ses etmedim hiç ama onların arkasından çok ağladı sonrasında da hem gece hem gündüz burnu ve gözü sürekli aktı (ağlama değil çocuk normal dururken gözleri akıyor sürekli) alerjik olduğu için belki alerjidendir diyip ilaç verdim ve ertesi güne göz akması durdu peşinden yesil mukus ve yoğun bir öksürük başladı geceleri nefessiz kalacak kadar öksürüyor bugün doktora gittik gözlerinin aktığı o arada muhtemelen adenovirus geçirmiş bu ara çok yaygın dedi sonra başka bir konuya geçti arada kaynadı. Şimdi sorum şu gelen misafirlerin çocuğu 10 aylık ve annesi çok pimpirikli bir kadın daha yeni yeni çocuğu insan içine çıkarıyor bile diyebilirim şimdi arayıp ağız yoklasam ya da direkt doktor böyle dedi ama bilemiyorum sen çocuğunu gözlemle vs desem mi? Ben aynı durumda olsam beni arayıp bilgilendirsinler isterim ama huyunu da biliyorum bir şey olmasa bile günlerce kocasını yer bitirir çocuğa bir şey mi oluyor kaptı mı kapacak mı diye nöbete diker adamı, çocuğun doktoru da yaşadıkları yerde değil bizim burda tutup bir daha doktora getirecek panikleyecek çok eminim, haber vermeli miyim yoksa sesimi çıkarmadan durmalı mıyım?