Merhaba arkadaşlar bugün 3 yaşında kızımla 10 aylık kizima banyoda su doldurdum havuza biraz oynasınlar diye.Çokta güzel eğlendiler ama birden ablası yittirdi bende hemen çıkardım sudan biraz halsiz yorgun duruyor hareketleri tedirginim sürekli hareketlerini kontrol ediyorum.Doktora götüreyimmi hemen bilemedim başına gelen yada bilgisi olan varsa nolur yardimcı olurmusunuz.