Sabah ateşi 38di öğlene kadar düşmeyince doktora götürdüm kan idrar temiz çıktı çok şükür Calpol verdi doktor ama hâlâ kafası yanıyor Calpol içirdim ayaklarının altına sarımsak zeytinyağı sürdüm. Öksürük burun akıntısı yok biraz burnu tıkalı açıyorum sürekli bu ateş nedendir anlamadım gitti var mı aynı durumda olan neler yapıyorsunuz evde. Bide iki defa istifra etti bi sabah bi öğlen. Diş olabilir mi anlamadım daha önce diş çıkardığında bu kadar ateşlenmemişti