Ağzına aldığı herşeyle oyun oynuyor. Örneğin yemek yiyor ağzında çiğniyor 3-4 dk sonra onu afedersiniz gargara yapıyor sonra öğürüp bulduğu ilk yere onu birakiyor . Ağzı boşken tükürükleriyle bu hareketi yapıyor . sinirlenince tükürüyor .tükürüğüyle oyun oynuyor. Vs. Vs. Yani son zamanlarda sürekli bu huylarindan dertliyim. Öğrenip görebileceği kimsede yok. Çok sinirlerim bozulmaya başladı artık gerçekten nasıl düzelteceğim bu huyu ? 3.5 yaş