Arkadaşlar bebeğimin resmen emzik koleksiyonu var doğdu doğalı ağzına hiç sürmedi ama 2 gündür evde yerden emzik aldı ağzıma 2 gündür emiyor ağzından alınca ağlıyor 😂 ben vermek istiyorum emzik büyük rahatlık o da rahatlıyor gece 10 kere kalkıyor en azından emzikle daha rahat dalıyor sizce vermeli miyim ?