Kızlar ya. 1,5 yıldır bes yapıyorum oğluma. Dağılımı şöyle yapmıştık biraz altın biraz dolar biraz da hisse. Geçen hafta baktığımda toplam getiri 75 k iken bu hafta 48 k görüyorum. Pardon da bu para nereye gitti? Müşteri hizmetlerini aradım hata olabilir dedi. Hisseler değer kaybetse bile bu kadar düşmesi imkansızdı. Moralim bozuldu lütfen bilenler beni aydınlatabilir mi nolur