Kızım 17 aylık idrar yolu enfeksiyonu belirtisiyle tahlil yaptırdık. Tahlilde lökosit değeri 41 çıktı, hastanedeki doktor antibiyotik başlatmak istiyor kendi özel doktoruna da attık sonucu idrar kültürünün de sonucuna bakmadan ilaç başlatmak istemedi. bebeğinde böyle enfeksiyon yaşayan ya da bu değer aralığı yüksek mi normal mi bilgi sahibi olan var mı acaba