pinar61 bende Bosch kullanıyorum aşırı memnunum ya doğumdan sonra aldım bebek olur evi temizleyemem diye kablosuz aldım keşke daha önce alsaymışım her gün evi süpürüyorum ve aşırı seviyorum bende Bosch öneririm çekim gücü çok iyi ve ışığı sayesinde tüm tozlar görünüyor