Bebeğim 2 ay 6 günlük dün 2 aylık aşılarını yaptırdım dün biraz huysuzluk ve ateş oldu sabah karşıda uykusunu bölük bölük yaptı ama uyuyor çok normalde güleç uyanınca bi yarım saat bir saat beraber konuşup gülüşüyorduk şimdi hiç yapmıyor mama için uyanıyor yada ben uyandırıyorum sonra uykusu gelip tekrar uyuyor gün boyu böyleydi gece uyumakmış bilmiyorum ama çok yorgun düşmüş gibi normal mi endişelendim bişey olmuşmudur birde öksürüp duruyor uyanırken