Kızlar dün gece düşmeyen ateşimiz vardı başında bekledim bir anda titremeye başladı nefes alamadı Allahım hiç bir anneye yaşatmasın çok kötüydü Ateşli nöbet geçirmiş ambulansla hastaneye geldik Domuz gribi dendi 2 3 gün ateş tekrarlayabilirmiş birdaha nöbet geçirebilir falan tetikte olun dediler dönüşümlü ağrı kesici veriyorum umarım birdaha böyle birşey yaşamam Allah yaşatmasın ama benim gibi olan anneler varsa dertleşelim nasıl atlattığınızı merak ediyorum teşekkür ederim şimdiden 🫶