Kızlar merhaba ben 30 gün önce seZaryanla doğum yaptım. Dikiş uç kısmında beze gibi sertlik oluştu ve yürürken yada bebeğimi kucağıma aldıgımda rahatsızlık hissettitiyor. Dikiş üstünde Göbek deliğime kadar hissizlik Var ve karnıma elimle bastırdığımda acıyor. Bunlar normal midir