Merhaba ben 2 senedir yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum ilaç bittikten sonra 4. Gün regl oluyorum. Pazartesi lekenlenme geldi ama devamı gelmedi ilk defa böyle birşey yaşıyorum. Bu ay ilacı unuttuğum günler olmuştu ama hatırladığım an o gün ve unuttuğum gün tabletini içdim acaba bu sebepten mi böyle oldu hormonlarım mı bozuldu anlamadım. Doğum yapmadan öncede kullanıyordum hiç böyle birşey olmadı. Hatta bugun test yaptım çünkü yarın yeni pakete başlıcam. Uzun oldu kusura bakmayın ilaç kullanıp başına böyle bir durum gelen varsa bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler