kızlar ilk aptamil aldım sonra da aptamil pronutra aldım ama daha hiç kullanmadım son kullanma tarihi yazmıyor birde kulananlar var mı kılo alımı kaz kabızlık sorunu olanlar oldu mu bebeğim daha 1 ay 20 günlük diğeri çük güzel kilo aldırdı kusması var ama gaz çıkarma kabızlık sorunu olmadı hiç birde bebeğim prematüre olarak geldi