ays45 4 gündür kullanıyoruz ve bebeğim kabız oldu. Bugün sürekli ıkındı. Kuru incir haşlayı verdim suyunu da içirdim ama işe yaramadı. Masaj yaptım tık yok. Bal kabağı çorbası içireceğim. İnşallah düzelir. Öneriniz nedir anneler?