girlmomm Evet çok tırsıyodum forumda ve ınstagramda paylaşımlardan dolayı gözümde büyüyordu yaptırdık bugün ağızdan ve iki bacaktan 🥲
Lindammm girlmomm bizde bu gün olduk calpol vermedim daha bakalım şimdilik bisey yok hersey normal seyrediyor gece belki uyumadan az bisey veririm parol rahat uyusun diye
girlmomm mavimsi442_ bilmem ki ama kol daha zor olur bence yatarken falan kolun üstüne yatıyolar ya size de geçmiş olsun 🙏
mavimsi442_ girlmomm evet ilk gece zor geçmişti zaten ateş olmadı ama huysuzdu büyük ihtimalle ağrısını hissediyordu çok teşekkür ederim 🫶🏻