Merhaba kızlar oğlum 16 aylık memeye acayip düşkün bı bebek emmeyi öğrendiğinden beri günün çoğunluğunu meme de geçirir, emerek uykuya dalar.
Bu aralar oyun yaptı geliyo iki cekiyo gidiyo oynuyo geri geliyo bir daha... Ve ben emzirmeyi hiç sevemedim emzirirken fenalık geliyo sinirleniyorum sebepsizce ve saçma, keşke 2 yaşına kadar emzirsem ama kendimi çok yıpratıyorum 😔Bir kaç ay önce biraktirmak için sirke sürdüm göğsüme ağladı yine istedi ve yenik düştüm. Artık emzirmek istemiyorum bu kadar emmeyi seven bir bebeye nasıl biraktirabilirim var mı fikriniz