4 ay 25 günlük oğlum yüz üstünden sırtüstüne dönebiliyor. Ama tam tersini yapamıyor. Aslında baya yapıyor karnına çekiyor bacaklarını 90 derece yana geliyor böyle dönmeye ramak kala korkuyor mu nedir atmıyor kendini. Sonra sinirlenip ağlıyor 😅 her seferinde sinir stres oldu çocuğum. Ne yapmak lazım? Yardım mı edeyim?
Sizinkiler de böyle miydi yoksa şak diye döndüler mi bir günde?