Fuzul’e girdik biz. Biz eski arabamızı sattık 600.000 TL peşinat yatırdık 1.500.000 TLlik araca girdik bizimkisi peşinatlı sistem çekiliş değil o yüzden sistem beş ay sonraya attı direkt bizi mart ayında arabamıza alacağız inşallah. Çekilişli sistem bana mantıklı gelmiyor örnek veriyorum 15 ay sonra istediğin araba girdiğin fiyata kalmayabilir. Alan arkadaşlarımız da var ayrıca. Biraz yatıracak peşinatınız varsa çok mantıklı.