puffgirl Merhaba arkadaşlar iğne ile mastit tedavisi olan var mı? Çok mu ağrılı, anesteziye ihtiyacım olur mu? Doktoru antibiyotik verdi eğer şişlik, sertlik devam ederse iğne ile boşaltırız anesteziye gerek yok dedi. Ben koktum biraz 🥹
Tugcetitiz puffgirl iğne yani şırınga ile boşaltmak can acıtmıyor korkmayın malesef sayısız yaşadım bu işlemi. Apseli bölgeye iğneyi batırıyor ama şişliğin ağrısından o sinek ısırığı gibi geliyor neredeyse. Şırıngaya çekerken hiç hissedilmiyor. Eğer drenaj yapmaları gerekirse o zaman zaten lokal anestezi uygulanıyor