Cns15 aslında şöyle ki göbek deliğimden altı kaşınsa bile o sızısı uyuşukluğu var bu normaldir diye düşünüyorum ama dün mesela dikişler varken böyle değildi bugün alındıktan sonra şişlik olmasıda normal mi normalse ben ne bileyim soğuk kompres falan yapsam yada korse taksam daha çabuk mu iner . Ayrıca o uyuşukluk zamanla dağılıp sadece sezaryen yerinde kalması gerekmez mi