Akrhnm 1 yaş sonrası düzeni oturmaya başladı benim oğlumun. Sabah erken uyanmak bence çok önemli biz en geç 8 buçuk 9 da uyanırız yoksa öğlen uykumuz da kayıyor gece uykusuda. Televizyon herşeyi kapatıyorum oyuncakları topluyoruz ve öğlen illaki yarım saat olsa bile uyumasını sağlıyorum. Konuşa konuşa anlatıyorum saate bak geç oldu hadi babaya bi iyi geceler öpücüğü ver bay bay yap diyorum dişlerini fırçalıyorum artık alıştı koşa koşa odaya gidiyor. Sadece emerek uyuma sorunumuz var.