Bebeğim 5 aylık bugün bi özel hastanede lokal anestezi ile sünnet ettirdik eve geldikten sonra tam pipisinin sol altında fındık büyüklüğünde mosmor şişlik apse oluşmuş. Geri arayıp sorduk fotoğrafını attık bebeğinizin bi şeye alerjisi olduğu için olmuştur sünnetten kaynaklı değil zamanla geçecek korkulacak bir şey değil dedi. Aynı yerde yapan iki arkadaşımın bebeğinde de olmuş zamanla geçti dediler ama içim hiç rahat değil. Böyle bir şey yaşayan var mı? Korkulacak bir şey mi acaba başka doktora götüreyim mi?