Kızlar bebeğim zaten belki 3 ay oldu öğlen tek uyku yapıyor 1 veya 2 saat uyuyordu son 5 gündür bunu 30 dakikaya düşürdü ve gece uykusuna kadar daha da uyumuyor. Öğle uykusunu mu bırakmaya başlıyor yavaş yavaş ne zamana kadar uyuması lazım bu öğle uykusunu