belismomsss24 tugces09 harika çok güzel bir rutin oluşturmuşsunuz . Ben de banyo yaptrdığım günler daha rahat uyuduğunu farkettim acaba her gün yaptırsam mı diye düşündüm
tugces09 belismomsss24 benimkide başta banyodan sonra çok güzel uyuyodu fakat bu ara uykusu açılıyor gibi hissettim.. dün banyo yaptırdım mesela, uyumak istiyo ama uyuyamiyodu gece 1 e kadar zor uyuttum
arvenly 210821 bebis usumuyor mu ben daha hic dusbasligiyla bile yikayamiyorum arada bi soguk su geliyor diye
210821 arvenly suyu ayarladıktan sonra hiç soğuk su gelmiyor yaklaşık 1.5-2 aydırds üstüme temiz bi tişört giyiyorum kucağımda banyo yaptırıyorum
arvenly 210821 yaa ben hala kuvette yikicam diye ugrasiyorum valla bebeginiz ne kadarlikbacaba benimki 4 bucuk aylik
210821 arvenly küvet çok zor oluyor belim tutuluyordu resmen yıkarken benim bebeğimde 4.5 aylık,kucağımda kaymaması için tişört giyiyorum normal kucağımda tutar gibi yıkıyorum inanılmaz rahat oluyor yok küveti taşı suyu taşı işkence gibiydi
arvenly 210821 benimki de 4 bucuk aylik ama tek basima kucagimda yikamam mumkun degil sanki ama bi denicem tesekkurler. Gercekten cok zor kuvet ve artik tutmak da zor icinde