Femme1 Evet dudak bağı bu benim kızımdada vardı 10 aylıkken kestirdik KBB da. Kestirmezseniz bazı harfleri söyleyemiceni dişlerinin ayrık olacağı ve emmede sorun yaşayacağını söyledi doktor kestik. 20 dklık bir işlemdi kucağımda kestiler. 2 saat emzirmedim emzik bir kaç saat vermedim 2 güne normale döndük. Sadece bizde kanama erken durmadığı için 3 saat gözetim altında kaldık.