Anneler 19 aylık kızıö yaklaşık 2 ay önce el ayak hastalığı geçirdi ve tırnaklarında çatlamalar oldu. Bugün tırnağının tek tarafı kalkmış tek tarafı tutuyor. Sağlık ocağına götürdüm sprey verdi bunu sıkıp kesebildiğin kadar derinden kes dedi ama asla durmuyor. Daha önce başına gelen var mı ne yaptınız?
