Beyaz eşya şans işidir bende hoover istiyordum hem uygun hem kullanan kişilerden iyi yorum aldım ama ben Arçelik ürünü aldım memnunum arkadaşım hoover kullanıyor oda memnun yani şans işi yani fazla para verip pahalı ürün almanıza gerek yani hepsi aynı işi görüyor