Arkadaşlar oğlum 30 aylık benim görümce boşanma arefesine girdi 5 ay bebeleriyle bende kaldı çocuğun odayı ben onun çocuklardan büyüğe verdim çocuk beş aydır yanımızda yatıyor şimdi gittiler bende yatırıyorum iki gündür ama korkuyo gibi geliyor uyanıyor neden sizinle yatamıyorum diye ağlıyor ışığı kapatma anne vs diyor alışacak mı yaa bide rahat yatsın diye tekrar yatak yapıtırıyprum geniş geniş uyusun diye