Ezooezz evvreka weewell aldım ebebekten 1-2 sn geriden geliyor ama fena değil iş görüyor sadece kamera sürekli prizde takılı oluyor telsizin şarjı da biraz çabuk bitiyor ama sorun değil benim için
tugtug Merhaba, biz motorola tercih ettik, ebebekten almıştık, belki yeni modeli çıkmıştır ama çok memnun kaldık hala kullanıyoruz. Karşı tarafa sesli konuşma özelliğinin de faydası oluyor. Modeli VM65 full HD olması gerek. Görselini ekliyorum.