slnmom Emzirirken doğum kontrol hapı kullananlar hangilerini kullanıyorsunuz? Doktorum cerazette önerdi henüz başlamadım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala slnmom Kullan ama düzenli kullan,aksatma. Bende çok ara kanama yaptı ve kanamalardan sıkıldığım için düzensiz kullandım, şuan hamileyim.
askbebegimmbenim slnmom zlynda kullanıyorum memnunum 2 3 kez Ara kanama yaptı o kadar 11 12 aydır kullanıyorum. Saatinde almak önemli.
slnmom NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bende sürekli tereddütteyim bundan sıkıldım. Saati bile aksatmamak gerekiyormuş sanırım
ana0105 slnmom bana doktorum ilk 6 ay önermemişti doğum kontrol hapı tabi emziriyorsanız bebeğinizi, hormonlarla oynuyor sonuçta, 7-8 aylıkken başlarsın bebeğin demişti