Selam kızlar bebeğim 48 günlük sezeryan doğum yaptım. Doğumdan sonra 20 gün kadar kanamam oldu sonra azalarak bitmişti. 44. Günde önce az kahverengi leke geldi sonrasında yoğun kanamam oldu. Adet mi oluyorum yoksa 40 sonu kanaması dedikleri şeyimi yaşıyorum anlayamadım. Baya da yoğun kanamam var. Endişelenmelimiyim normal mi başına gelen var mı ?